Kunder
Kunder
Coordinare gör det dagliga arbetet med schemaläggning, frånvaro- och vikariehantering, dokumentation och journalföring smidigt och enkelt.
Coordinare hanterar beslut om assistans och insatser inom ramen för SFB, LSS, SoL och HSL. Med hjälp av beslutstyper, beslut och beslutsperioder är det enkelt att löpande ha koll på kundernas beviljade och nyttjade assistans, oavsett lagrum och huvudman.
Stöd för alla typer av beslut
Nyttjad och beviljad assistanstid
Automatisk omräkning av beviljad tid
Information om beslutet
Sjukhusvistelse
Försäkringskassan SFB
Schemalägg assistansen med drag-och-släpp-teknik, rapportera digitalt
Grundschema
Assistansschema
Tillfällig utökning
Utökning i väntan på beslut
Kontroll
Överblick
Samla alla dokument med koppling till kunden.
Ladda upp dokument i valfritt format
Behörighet styr åtkomst
Kategoriserat enligt branschens behov
Beskriv dokumentets innehåll
Den assistansberättigades särskilda önskemål och krav om personalen registreras i Coordinares kravprofil
Underlättar vid rekrytering
Kundens behov